Plain & Simple

[Foto] [Alexander] [Åsikter] [Rookie skills]

Helt enkelt After work

Publicerad 2013-04-28 15:57:06 i

Igår när jag körde hem ifrån en kvälls arbete på after work(walk) så fick jag ett ryck och ville fotografera kvällsbilder 03.50 på morgonen och såhär blev det. Vissa är bättre än andra och ett par lekte jag bara lite med kameran och jag blev rätt nöjd med dem med. För att återskapa de dagar som jag inte gjort inlägg så kan jag sammanfatta det såhär.

26-27 April: Skötte mig bakom bardisken på ett lokalt hotell där vi hade after work och after walk.

24 April: Besökte lilla landet Malmö och gjorde en gruppintervju, plus ett mattematik prov för att söka in till en skola där. Hade tagit sköna bilder om vädret velat som jag önskat, istället blev det regn och 2h 30 min körning i regn istället.

Utöver detta så kan jag inte påstå att det har hänt så särskilt mycket av intresse vad jag kan komma på, sen så är jag rätt så glömsk av mig så vi får se om jag kommer på något.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

En 91:a som lever livet i de småländska skogarna, tar var dag för sig och arbetar sig successivt här ifrån. Nyligen fattat tag om mitt fotointresse och tog kraft för att starta denna bloggen. Försöker utvecklas inom fotograferingen och som person, så om åsikter eller frågor uppstår hör av er. Annars är man rätt alldaglig antar jag, sitter en aning mycket vid datorn. Med hjälp av vänner och andra intressen så försöker man skrapa bort så mycket bortkastad tid som möjligt vid dumburken.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela