Plain & Simple

[Foto] [Alexander] [Åsikter] [Rookie skills]

Helt enkelt o-änder-ligt med änder!

Publicerad 2013-04-10 22:47:41 i April,

Idag så har jag tagit oskulden på min nya älskling, alltså min nya kamera ( Sony A57 ). För att vara första dagen så tycker jag inte att det är allt för farligt dåliga bilder, vissa är jag väldigt stolt över faktiskt. För att ha haft kameran i mindre än 24h och med tanke på att detta är min första systemkamera så klappar jag mig själv på axeln *klapp, klapp*. Så för tillfället så säger jag adjö till Nikon Coolpix för nu ska jag fokusera på den avancerade ligan. Det enda som fattas nu är bättre väder eller bättre vantar så att jag slipper frysa fingrarna av mig här nere i Småland. Jag måste ge creed till de tappra modellerna idag som vågade stå modell för mig, det var inte lätt alla gånger. Dock så tror jag att när vi alla gjorde vårat bästa så blev det en bra och rolig stund både för er framför kameran och mig bakom den. Med tanke på igår och alla de djur som jag fotograferar så funderade jag på att börja skriva på småländska, eftersom det är en sådan ”gullig” dialekt. Fast jag och ”alla”(plural är att ta i) de som läser detta skulle tappa hoppet för mig då, så jag står nog över det. Hoppas det kommer smaka era estet sinnen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ps a lady should always have an entourage of two men at her side. Yes?

Kommentarer

Postat av: Jarina Leskinen photography

Publicerad 2013-04-11 08:39:26

Svar: Men tack, vad glad jag blir att du tycker så! :)

Svar: Ja, man ska ju motivera sina "kollegor" inom fotograferingen. :)Vad har du för åsikter angående mitt lilla krypin? Förutom då själva uppbyggnaden av bloggen. :P
Alexander Augustsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

En 91:a som lever livet i de småländska skogarna, tar var dag för sig och arbetar sig successivt här ifrån. Nyligen fattat tag om mitt fotointresse och tog kraft för att starta denna bloggen. Försöker utvecklas inom fotograferingen och som person, så om åsikter eller frågor uppstår hör av er. Annars är man rätt alldaglig antar jag, sitter en aning mycket vid datorn. Med hjälp av vänner och andra intressen så försöker man skrapa bort så mycket bortkastad tid som möjligt vid dumburken.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela