Plain & Simple

[Foto] [Alexander] [Åsikter] [Rookie skills]

Helt enkelt oväntat besök!

Publicerad 2013-04-20 18:51:00 i April,

Mor, syster och jag skulle äta lite mat och vi fick plötsligt se en oväntad gäst stå och äta på våra växter ca1 meter ifrån huset. Jag for som en stucken gris till mitt rum för att få fram kameran innan hon/han gick sin väg. Några bilder blev det i alla fall. Bestämde mig även för att öppna kokosnöten som jag tog hem ifrån pappa, eftersom han köpte den till sin monter på den senaste mässan och inte ville ha den så tog jag den. Videon visar hur det gick, valde att inte ha något ljud på så att det inte hördes att jag slogs med den där nöten.

"Far jag kan inte få upp min kokosnöt, inte ens med hammare och spik" Nä, men med hammare och kil så är det lätt!

Okej om någon kan förklara hur man lägger upp videoklipp som man har själv filmat direkt ifrån datorn och inte ifrån Youtube säg gärna till. :)    

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-04-23 10:14:18

Skoj, vi fick också oväntat besök häromveckan :D

Svar: Haha jasså, av vad? :)
Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

En 91:a som lever livet i de småländska skogarna, tar var dag för sig och arbetar sig successivt här ifrån. Nyligen fattat tag om mitt fotointresse och tog kraft för att starta denna bloggen. Försöker utvecklas inom fotograferingen och som person, så om åsikter eller frågor uppstår hör av er. Annars är man rätt alldaglig antar jag, sitter en aning mycket vid datorn. Med hjälp av vänner och andra intressen så försöker man skrapa bort så mycket bortkastad tid som möjligt vid dumburken.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela