Plain & Simple

[Foto] [Alexander] [Åsikter] [Rookie skills]

Helt enkelt Borås Djurpark feat Birdie

Publicerad 2013-06-05 16:32:00 i Borås, Juni,

Bestämde mig för att jag inte ville ha alla 154 bilder i samma inlägg så jag tog mig friheten att dela in dem i olika grupper så att man kan gå in och kolla på de som man tycker är roligast att kolla på. Titeln på de olika inläggen beskriver rätt bra vad det är i inlägget så hoppas ni kommer njuta av bilderna lika mycket som jag gjorde när jag tog dem.
 
Rent generellt så var det inget underhållande i fågelriket, fram tills att vi kom in på vårat andra vara och såg 3 påfåglar. Eftersom mina käraste tjejkompis/fotonarkoman blev lite för närgången på alfa-fågeln så fick vi en exklusiv visning av hans maskulina färger.

Kommentarer

Postat av: När Annie fotograferar

Publicerad 2013-06-05 20:38:57

Jag? Närgången?! :-D Inte alls, jag är ju en del av alltanen... ser du jue! Underbar bild!

Svar: Nej ingen del av altanen, det var därför han var så arg på dig. ;) Det hjälpte inte heller att en kvinna stod och skrek på fågelstackarn att vi inte skulle sno hennes fjädrar. -.-Dock så måste jag tacka för annars så hade jag inte fått se det om inte du varit så närgången. :)
Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

En 91:a som lever livet i de småländska skogarna, tar var dag för sig och arbetar sig successivt här ifrån. Nyligen fattat tag om mitt fotointresse och tog kraft för att starta denna bloggen. Försöker utvecklas inom fotograferingen och som person, så om åsikter eller frågor uppstår hör av er. Annars är man rätt alldaglig antar jag, sitter en aning mycket vid datorn. Med hjälp av vänner och andra intressen så försöker man skrapa bort så mycket bortkastad tid som möjligt vid dumburken.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela