Plain & Simple

[Foto] [Alexander] [Åsikter] [Rookie skills]

Helt enkelt Ken Robinson!

Publicerad 2013-06-22 16:21:20 i Juni,

Det finns inte så mycket att säga om Ken Robinson eftersom han kommer att berätta om sig själv och vad han står för i detta klippet. Jag föreslår dig som läser detta att ta åt sidan 20 min för att lyssna på vad han har att säga. Om ni har mer tid så kan ni lyssna på vad han har att säga 5 år efter första videon. Om ni gillar dessa videos så ska ni ta er till http://www.ted.com/ , där finns det massvis med videos som kommer att få er ur balans på alla möjliga vis.

 

Kommentarer

Postat av: Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

Publicerad 2013-06-25 14:15:45

Sv. Det är inte min GIF tyvärr. Hittade den på tumblr, ska försöka få till någon liknande. Lovar att skriva ut hur jag gjorde då! :D

Svar: Låter som en bra idé. :) Har några fototips till en nybörjare? :P Eller kanske platser som man ska ta sig till för att få bra bilder. :)
Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexander J. L. Augustsson aka Leffe

En 91:a som lever livet i de småländska skogarna, tar var dag för sig och arbetar sig successivt här ifrån. Nyligen fattat tag om mitt fotointresse och tog kraft för att starta denna bloggen. Försöker utvecklas inom fotograferingen och som person, så om åsikter eller frågor uppstår hör av er. Annars är man rätt alldaglig antar jag, sitter en aning mycket vid datorn. Med hjälp av vänner och andra intressen så försöker man skrapa bort så mycket bortkastad tid som möjligt vid dumburken.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela